Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /DISK3/www/3876/vlakemjednoduse.cz/dev/wp-content/plugins/wordpress-seo/src/helpers/robots-helper.php on line 27

Popis vozu ABmz 346

 

  • Uspořádání: kombinovaný vůz 1.třídy a 2.třídy
  • 24 míst v 1.třídě – 4 oddíly (kupáčka) po 6 sedadlech v 1.třídě
  • 36 míst ve 2 třídě – 6 oddílů (kupáček) po 6 sedadlech v 2.třídě
  • Vůz NENÍ určen pro vozičkáře
  • Místo pro kočárek: NE
  • Místo pro kola: NE
  • Nízkopodlažní: NE
  • Přebalovák: NE
  • Zástrčky na elektřinu: ANO
  • WiFi: ANO
  • Obrazový a hlasový informační systém: ANO
  • Dveře: jedno-křídlé předsuvné dveře šířky 80 cm
  • Dveře na chodbu: 
  • Zasouvací dveře do oddílu pro sezení:
  • Okna se nedají otevřít
  • Klimatizace: ANO
  • WC: uzavřený vakupový systém, nevidíte na kolej

Hodnocení vozu ABmz 346

Vstupní dveře do vozu šířky 80 cm
Ve voze kupé – oddíly pro 6 osob, 3 + 3 místa proti sobě
Ve voze je připojení k internetu
Ve voze je hlasový nebo i obrazový informační systém – např. hlášení stanic
Otevírání dveří na kliku tahem do strany
Ve voze je klimatizace
Elektrická zástrčka na nabíjení drobné elektroniky

S kombinovanými vozy 1. a 2.třídy ABmz 346 se potkáte na dlouhých rychlíkových tratích, například mezi Prahou a Ústí nad Labem – Chebem.
Vůz není určen pro přepravu kol či kočárků, není zde pro ně místo.

Do vozu se nastupuje přes jednokřídlé předsuvné dveře, které se otevírají tahem páky do strany. Následují tři schody, pro přidržení slouží modré madlo.
Další, vnitřní dveře, jsou otočné a do oddílu (kupéčka) jsou zasouvací.

Sezení je na pohodlných polohovatelných sedadlech v uspořádání tří a tři proti sobě. Opěrky na ruce se dají sklopit. Posuvný podhlavník. A to jak v první, tak ve druhé třídě. U okna je dvojce vysouvacích a rozkládacích  stolků.

K dispozici je WiFi připojení, a zástrčky na napájení. O průběhu cesty vás zpraví hlášení a obrazový informační systém.

Vůz má klimatizaci, okna se nedají otevírat.

Záchody jsou na koncích vozu. Ovládání WC a umyvadla na tlačítko. Na záchodech není přebalovák.

Popis vozu ABmz 346

Popis vozu ABmz 346

Kombinovaný vůz 1.třídy a 2.třídy ABmz 346.

Popis vozu ABmz 346

Jedna polovina vozu ABmz 346 je 2.třída a ve druhé polovině vozu jsou oddíly (kupé) 1.třídy. Zvenku je poznáte podle žluté linky nad okny. 

Místa k sezení v oddíle 1.třídy vozu ABmz 346

Popis vozu ABmz 346, 1.třída

Oddíl (kupéčko) nabízí poholdné sedadla pro 3 a 3 cestující. 

Popis vozu ABmz 346

Sedadla jsou polohovatelné, opěrka hlavy je rovněž nastavitelná.

V oddíle 1.třídy vozu ABmz 346

Po šířce oddílu je žebrovaná police pro  odložení velkých zavazadel. Pod ní je menší police na odložení drobných věcí. Já si sem většinou odkládám svetr nebo přečtené noviny.
Na této nižší polici jsou i čtenářská světýlka. 

Místa k sezení v oddíle 2.třídy vozu ABmz 346

Místa k sezení ve 2.třídy vozu ABmz 346

Rovněž v oddíle (v kupéčku) 2.třídy jsou jen tři sedadla vedle sebe. Ty jsou polohovatelná a můžete je vysunout pro pohodlné sezení či spíše ležení. Výškově nastavitelné jsou i oprěky hlavy. Opěrky na ruce jsou rovněž sklopné.

Místa k sezení ve 2.třídy vozu ABmz 346

Ta mřížka pod oknem je klimatizace. Před ní, u okna, jsou dva výsuvné dřevěné stolky. A dvě zástrčky na 230 V.
Další malé výsuvné stolky jsou v madlech u sedadel u zásuvných dveří.

Ovládání klimatizace ve voze ABmz 346

Nad zásuvnými dveřmi z kupé je ovládání klimatizace vozu, hlasitosti hlášení a osvětlení.
Vedle, červená, je i záchranná brzda.

Police na batožiny ve voze ABmz 346

Nad sedadly je podélné zrcadlo a dvě řady polic na kufry. Ve spodní polici jsou čtenářská světýlka.

Popis vozu ABmz 346

Mřížka pod oknem je klimatizace. Před ná se nachází dva rozkládací stolky. Uprostřed pak dvojice zástrček 230 V a pod nimi kastlík na drobný odpad.

Chodba vozu ABmz 346

Chodba vozu ABmz 346

Polovina vozu ABmz 346 jsou oddíly 2.třídy a duhá polovina 1.třídy. Na chodbičce odděleno dveřmi.

Chodba vozu ABmz 346, 1.třída

1.třída se projevuje i na chodbě.
Praktické je modré madlo po celé délce chodby.
Uprostřed je větší odpadkový box. Typicky na zmačkané PET láhve či noviny.

Dveře do chodby vozu ABmz 346

Dveře do chodby vozu ABmz 346 jsou klasické lítačky na obě strany.

Dveře vozu ABmz 346

Dveře vozu ABmz 346

Otevírání dveří šířky 80 cm je na páku odsunem do strany. Dveře jsou za jízdy blokovány proti otevření.

Dveře vozu ABmz 346

Dveře vozu ABmz 346

Dveře vozu ABmz 346

Většinou ve vlaku řešíme, jak otevřít dveře ve stanici. Ale třeba v zimě se nám hodí, když ty dveře můžeme rychle zavřít. K tomu máme na boku dveří černé tlačítko.

Mezivozové dveře vozu ABmz 346

Mezivozové dveře se otevírají drbnutím do kliky směrem do strany. 

Záchod ve voze ABmz 346

Záchod ve voze ABmz 346

Ve voze ABmz 346 je dvojice záchodů na jeho obou koncích. 

Popis záchodu ve voze ABmz 346

Otevírání dveří a jejich zajištění zevnitř je ve voze ABmz 346 klasické. Tedy klikou dolů a zajištění otočením zápatky.

Popis záchodu ve voze ABmz 346

WC je ve voze ABmz 346 řešeno jako uzavřený vakuový systém do nádraže. Splachování záchodu je tlačítkem na stěně nad WC. Sympatické je držadlo po pravé ruce na stěně. 

Popis záchodu ve voze ABmz 346

Pokud je záchod volný (nezamčený) svítí v uličce zelený text. Pokud je obsazeno, text je červený.

Klady a Zápory vozu ABmz 346

„Skvělý vůz. Určitě to nejpohodlnější sezení jak v 1.třídě, tak i ve 2.třídě a to i na dlouhé cesty. Jak jsem mohla vyzkoušet. Skvělá možnost polohovat sedadla a podhlavník, jen nezaspat. Ovládání hlasitosti hlášení a klimatizace pro každé kupé zvlášť“.

„Jediná připomínka je, že dveře se otevírají na kliku. Chybí tu zelené tlačítko na otevření dveří.“

Hledáte jiný vůz?

Váš příspěvek (dotaz či komentář) se nezobrazí hned. Napřed čeká na schválení / zodpovězení. Poté bude uveřejněn. Vaše email adresa je určena jen a pouze pro případnou odpověď na Vás dotaz / komentář. Vaše email adresa nebude nikde zveřejněna ani poskytnuta třetí straně, nebude na ní zasíláno žádné obchodní sdělení a ni nebude ani jinak zpracovávána. Pokud bude Váš dotaz / komentář zajímavý, budu jej, po úpravě, publikovat, ale bez uvedení Vašeho jména a email ad